نصب کاشی سرامیک سنگ آنتیک
کاشيکاري , سنگ آنتیک
درباره وبلاگ


نصب کاشی سرامیک سنگ آنتیک 09123032792 09192440284 تلفن: 33477542-021 33247436 نیک پور تمام نقاط ارایه خدمات در روزهای تعطیل آدرس 1 :سه راه افسریه , بزرگراه امام رضا , شهرک رضویه ,پایین تر از بازار آهن شرق تهران , پ 186 پست الکترونیک مدیر وبلاگ: nikpour.vahid@ymail.com
نويسندگان

کار اجرایی در عظیمیه کرج

 

با تشکر از آقای معقولی

 

1

 

2

 

3

 



مدل سراميک 40*40 گلدار بوستان کار شده در کف سالن و اتاق ها بر روي موزاييک قديمي با ملات پودر سنگ و سيمان  که هنوز بند کشي نشوده است و قرار است که ديوار ان هم مدل سراميک 40*40 طرحدار لوزي تا ارتفاع 120 با چسب کاشي خميري بر روي ديوار گچي قديمي نصب شود :

 

تصوير استاد جوان اقاي محمودپیرهادی با 27 سال سن و 12 سال سابقه کاري مفيد در کاشي کاري به طور جد. اموزش ديده تحت اساتيد معروف  کاشيکاري ايران (استاد سهراب و ابوالفضل گلکار ) و داراي کارت مهارت کاشيکاري از مراکز فني و حرفه اي کشور  در حال نصب همين مدل سراميک و دقت در ارايه کار با کيفيت میباشد

 

کار اجرایی در منطقه ولنجک تهران

1

 

2


 

سنگ آنتیک کار شده در خانه برای قرار دادن ال سی دی در آن که زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی حانه میبخشد.

کار اجرایی در منطقه مشیریه

 

1

 

2

 

3

 

4

 

ندکشي کاشي و سراميک:

بند کاشي و سراميک زيبايي خاصي به کار مي دهد و موجب محکم تر شدن نصب کاشي و سراميک مي شود .کار بند کشي در کاشيکاري و سنگ کاري يکي از مراحل پاياني کار ميباشد و به دليل اين که در ظاهر کار نمايان مي شود از اهميت برخوردار ميباشد .

براي بهتر شدن بندکشي کاشي و سنگ بايد نکاتي را قبل ، حين و بعد از بند کشي مورد توجه قرار داد :

نکات قبل از بند کشي :

از هم رديف بودن بند ها  و سفت بودن کاشي و سراميک ها در نصب مطمئن شويد سپس :

1. سطح کار ار از هرگونه مواد و مصالح با قيمانده تميز کنيد .

2. به کمک برس سيمي فلزي مواد لابه لاي بند ها را خالي کنيد .

3.به کمک جارو يا پارچه سطح کار را تميز نماييد .


نکات حين بند کشي :

1. وسايل لازم را در اختيار داشته باشيد مانند : دستکش ، پارچه براي تميز کاري . کاردک و چوب بندکشي

2.مواد بند کشي را با آب  مخلوط نماييد براي بند کشي کاشي کف آن را به صورت دوغاب و براي بند کشي کاشي ديوار آن را به صورت خمير با مايه شلتر بسازيد .

براي تهيه خمير ميتوانيد از سيمان سفيد + پودر سنگ الک شده  يا مواد آماده بندکشي استفاده نماييد .

3.به اندازه مساحتي که از پس آن بر آييد و مواد خشک نشود لابه لاي بند ها را مواد بند کشي بکشيد . معمولن در کف 20 متر و در ديوار 2 متر مربع .

به اين صورت بند خميري را به لابه لاي بند ها با کمک دست کش بکشيد :

4.بعد از کشيدن خمير بند کشي آن را به کمک کاردک جمع کنيد و سپس يک دست دستمال کشيده و لاي بند ها را با کمک چوب بند کشي به يک شکل بتراشيد .و دست آخر سطح کار را با پارچه تميز ديگري براق کنيد .

نکات بعد از اجراي بند کشي :

1.حداقل به مدت 12 ساعت از فضاي مورد نظر استفاده نکنيد . آب و هر گونه مواد اضافي به روي کار نريزيد تا کار و بند کشي به طور کامل خشک شود .

2.از مواد اسيدي براي تميز کردن کاشي و سراميک استفاده نکنيد .

3.هر 4 سال يکبار بند کشي کاشي و سراميک ها را تمديد کنيد .

 

سرامیک کف

کار اجرایی در منطقه قلهک

با تشکر از آقای موسوی

1

 

2

 

3

کاشیکاری کامل کف و بدنه حمام مستر

 

کف حمام کف سازی و شیب بندی شده سپس کاشی های کف نصب شده و برای استحکام بیشتر و جلوگیری از نفوذ اب از پودر بند کشی آنتب باکتریال استفاده میشود که به رنگ های مختلف متناسب با رنگ کاشی استفاده میشود.

 

کار اجرایی در منتطقه تهرانپارس

با تشکر ار آقای شاهدی

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 


سراميک کف اتاق : از مزاياي کفپوش هاي از جنس سراميک و سنگ تحمل پذيري بالاي آن ها در برابر مواد اسيدي و خش پذيري ميباشد . و نظافت کفپوش سراميک ساده تر از نظافت کفپوش هاي چوبي ميباشد  و بهداشت انها بيشتر است زيرا در مقابل رطوبت مقاومت کرده و حيوانات ريز مانند موريانه ها و مورچه ها نميتوانند به ان ها اسيب برسانند . در ضمن در مقابل سيستم گرمايشي و سرمايشي از کف مقاومت بهتري نسبت به ساير کفپوش ها دارند از طرج و تنوع هم که کافيست سري به بورس ها ي  فروش يا نمايشگاه ها بزنيند تا از زياد بودن تنوع سردر گم شويد و نتوانيند به سادگي کفپوش سراميک را انتخاب کنيد

1

 

2

 

3

 

4

مدل سرامیک 30 در 60 کارلا اسپینا که قیمت بهترین درجه آن در لیست کارخانه اسپینا متر مربعی 11200 تومان میباشد. با خرید از ما از تخفیف مناسب بهره مند شوید . هزینه نصب بستگی به مدل و شرایط کار از متر مربعی 9000 تا 14000 تومان می باشد . هزینه مصالح هم بستگی به نوع کیفیت چسب و مصالح کاربردی از قرار متری 6000 تا 9000 تومان میباشد . به طور متوسط هزینه نصب هر متر مربع کار و مصالح درجه یک حدود 30000 تومان هزینه در بر دارد .

جرای پنل های نمایشگاه برای  نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران در سالن های کارخانجات فیروزه،گلدیس ،سمنان و سینا کاشی :

 

پنل های اجرا شده توسط گروه کاشیکاری گلکار اجرا شده است

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

کاشی کف 60×60 کار شده بصورت ملاتی و با زیر سازی کامل به همراه بندهای منطم و بندکشی سفید با پودر آنتی باکتریال

کار شده در  6واحد 120 متری و 90متری واقع در منطقه سعادت آباد تهران

با تشکر از آقای قره زاده

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

از سوالات رايج براي پوشش مناسب براي راه پله اين است که چه پوششي براي ديوار راه پله ها مناسب است که در پاسخ به اين سوال مي توان به ميزان بودجه و سليقه مشتريان اشاره کرد : در ساختمان هاي نوساز بيشتر از سنگ هاي طولي براي پوشش ديوار راه پله استفاده مي شود که داراي هزينه اي چند برابر پوشش سراميکي ميباشد و وزن ساختمان را نيز سنگين مي نمايد ولي از لحاظ استحکام ميتوان نمره بسيار عالي به اين نوع پوشش داد . در ساختمان هاي قديمي ساز براي پوشش راه پله ها از سراميک هاي با ابعاد مستطيلي 30*60 و 20*100 و 40*80  و نگ هاي آنتيک طرح پازل و هندسي بر و قيچي پيشنهاد مي شود از مزاياي اين نوع پوشش ها مي توان به متنوع بودن طرح ها ، نياز به تخريب زير کار قديمي ندارد و عمليات نصب با چسب  صورت مي گيرد ، هزينه ، وزن و حجم کمتر نسبت به پوشش سنگ و سرعت سريعتر اجرا اشاره کرد :

از ديگر سوالات اين است که ديوار راه پله تا چه ارتفاعي سراميک يا سنگ کنيم که ما پيشنهاد مي دهيم حد الامکان تا سقف و در غير اين صورت حد اقل تا ارتفاع 150 سانتي متري از کف

از ديگر سوالات مدل اجرايي يا چيدمان سنگ و سراميک در ديوار راه پله ميباشد : که گروه ما داراي طراحي قوي در زمينه نحوه چيدمان با توجه به سليقه هاي مشتريان دارد که تقريبا در 15 مدل کاري اجرا ميشود که از رايج ترين آنه ميتوان به مدل شمشيري و آجري و کله قندي  اشاره کرد .

تت

 

لم

 

 

پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 279797
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1